Moja Przygoda z Oriflame ♥

Do Oriflame dołączyłam jeszcze w Liceum, kiedy moim priorytetem było dostać się na Prawo na UŚ w Katowicach,jednak priorytety z czasem się pozmieniały...
Zapisałam się w K5/2014r.
Nie malowałam się wtedy,a do Ori zaprosiła mnie moja nauczycielka niemieckiego, pokazała mi "Program Witamy" w którym m.in nagrodą był portfel Elegant (który z resztą mam do dziś – czekam na jakiś nowy od Ori), wtedy skupiłam się jedynie na tym aby osiągnąć te magiczne 50PP co w rezultacie skończyło się tak iż zrobiłam Program Witamy i moja przygoda się skończyła, nic nie zamawiałam a konto wygasło.
Drugie podejście było rok temu K17/2016 wtedy w Programie Witamy był Blender – którego nie zdobyłam bo nie miałam wsparcia Liderki. Zapisałam się u Pani Kasi, jednak nasza współpraca skończyła się bardzo szybko. Moje konto istniało a ja tylko patrzyłam jak awanse innych osób przemykają mi koło nosa.
AŻ WKOŃCU, któregoś dnia na Instagramie zobaczyłam,że moja obecna liderka  działa w Oriflame w taki sposób w jaki ja ZAWSZE chciałam to robić, napisałam więc do niej,że chce dołączyć do jej teamu,
zmieniłam Lidera z p.Kasi na nią i oto jestem.
Mówią,że każdy musi znaleźć swój sposób i swoją drogę do sukcesu, ja po prostu musiałam znaleźć swoją Szefową, która pokazałam mi "jak to się je",
(Wierzcie mi moja obecna sponsorka potrafi człowieka zmotywować).
Dziś studiuje Kosmetologie, specjalizuje się w kreowaniu wizerunku i wizażu, robię makijaże.
A Oriflame ? - Pomaga mi w tym doskonale !

Komentarze

Popularne posty